Spletna stran je nuja za vsako podjetje, pa tudi za društva, klube in podobne organizacije. Ponudba izdelave spletnih strani je precej bogata in nobene bojazni ni, da ne bi bilo možno dobiti pravega izvajalca. Edini problem je ta, da je v pestri ponudbi morda kar težko najti strokovnjaka, ki ponuja najboljše rezultate za svojo ceno. Pozorni moramo biti na kar nekaj dejavnikov.
Naročilo spletne strani prinaša določene stroške, kar je treba upoštevati že pred izbiro izvajalca. Nikakor se ne smemo odločiti za najcenejšega ponudnika, veliko bolje bo, če se raje omejimo na višji cenovni razred, saj ta ponuja bistveno boljše rezultate. Na dolgi rok bo naročilo spletne strani povrnilo tudi visoke investicije, medtem ko cenene spletne strani ne bodo upravičile niti smešno nizke cene. Cena je prvi dejavnik, na podlagi katerega lahko izločimo neustrezne ponudnike. Res pa je, da je točna cena odvisna od številnih dejavnikov, ki jih moramo poznati še preden oddamo naročilo spletne strani, torej moramo najti še nekatere druge kriterije za izbiro izvajalca.
Usmerimo se seveda na kakovost ponudnikov in vsebino ponudbe. Ali gre le za osnovno stran, ali je možno vključiti še dodatne funkcionalnosti? Ali ima spletna stran design unikaten ali je uporabljena kakšna predloga? Ali cena vključuje tudi spletno gostovanje in domeno? Vse to so vprašanja, ki jih je treba zastaviti ponudniku pred naročilom spletne strani. Treba pa je vedeti, da prav te lastnosti vplivajo tako na ceno kot na končno zadovoljstvo – če ima na primer spletna stran design izdelan povsem na novo po naročilu, bo projekt dražji, a bo stran tudi čudovita in povsem prilagojena željam in potrebam naročnika. Tako kot ima lahko spletna stran design, prilagojen točnim specifikacijam naročnika, si lahko privoščimo veliko svobode tudi pri določanju točnih vsebin in funkcionalnosti strani – a ne pri vseh ponudnikih!